رویه بازگشت کالا

رویه بازگشت کالا

رضایت مشتریان از الویت های چراغ جادو است و چراغ جادو می کوشد هر سفارش به موقع و در شرایط مطلوب و در صحت و سلامت به دست مشتریان برسد. با این حال ممکن است در شرایط خاص مشتری پس از خرید با مسائلی روبرو شود که در چارچوب خدمات پس از فروش چراغ جادو می باشد.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد چه کنیم؟

وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، باید حداکثر طی 1 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش چراغ جادو از طریق پیام رسان واتس اپ اطلاع داده شود.

اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در برخی موارد، جزییات عکس ها با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد با استناد به آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه، فقط با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به چراغ جادو بازگردانده شود. برچسب‌زدن، نوشتن توضیحات، آدرس و یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد چه کنبم؟

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 1 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش چراغ جادو از طریق پیام رسان واتس اپ اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پخش نت بازگردانده شود.

برچسب‌زدن، نوشتن توضیحات، آدرس و یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود چه کند؟

بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد.

هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد، حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
 

بند 2: از آنجا که چراغ جادو  یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است. (سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود)
 
اگر سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد، می‌توانید وارد پروفایل خود شده و سفارش را 
لغو نمایید.


با استناد به "بند 1" در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌ بندی، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود و مشتری میبایست هزینه دو ارسال را پرداخت کند.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد چه کنیم؟

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 1 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش چراغ جادو از طریق پیام رسان واتس اپ اطلاع داده شود.

با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله، به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و چراغ جادو تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به چراغ جادو بازگردانده شود. بر چسب‌ زدن، نوشتن توضیحات، آدرس و یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش چراغ جادوارسال شود.

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به چراغ جادو بازگردانده شود.

پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد چراغ جادو در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت چراغ جادو در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش چراغ جادو برسد، هزینه‌های ارسال به عهده چراغ جادو می‌باشد.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت پخش نت ارسال شود. همچنین تصویری از رسید، تهیه و به آدرس Info@chj.ir ایمیل شود

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پخش نت، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.